Biblioteca fàcil. Article publicat a la Revista “Mi Biblioteca” núm.59

15-03-2020

En el número 59 de la Revista “Mi biblioteca” s´ha publicat l´article “Biblioteca fácil o biblioteca pública que cambia la vida de las personas” de Dolores López Asensi, tècnica responsable de la Xarxa de Biblioteques de Llíria (Valencia)

Dolores López Asensi afirma “Pensamos que la biblioteca pública es una de las instituciones más democráticas
que existen porque garantiza de forma universal el acceso a la información y por la gratuidad de sus servicios para todos los perfiles de usuarios: se trata de una herramienta blanca de transformación de las comunidades”.

L´article explica el projecte que porta a terme la biblioteca pública per a la inclusió social de col·lectius amb capacitats diverses, que va guanyar la 5a ed. del Premi “Biblioteca pública i compromís social”.