Col·laboradors

La Fundació s’ha sostingut únicament amb contribucions voluntàries i aportacions privades.  Aquí pots veure els comptes de la Fundació.

Agraïm especialment als membres del Jurat del Premi: Antònia Boix, Manuela Busto, Xavi Campos,  Elisa Camps, José A. Gómez, Montserrat LLobet, Rosario López de Prado, Laura Martínez, Arantxa Mendieta, Montse Milà, Albert Soria, Carlos Susias, Núria Ventura, Fernando Villarreal, Tomás Yerro (RIP)

• #EditorialAmiga Acantilado i Quaderns Crema: Aportació
  • #EmpresaAmiga:  Nubilum Serveis a Biblioteques, Arxius, Museus.
  • Amics i amigues de la Fundació: Omaira Afonso, Juan Pablo Arango (Col.),  Jordi Bastida, Laura Bertran, Bibiana Bigorra, Maria José Campillo, Mercè Canela, Pilar Conesa, Àlex Cosials, Conxita Fortes, Núria Fradera, Marga Gallifa, Albert Guinart, Ciro Llueca, Elvira Macià, Jaume Martín, Joan Miró, Yolanda Nieto (Col.), Julian Novalbos Ruiz, Carlos Pérez, Enrique Posse, Marta Ráfales, Dolors Rodríguez,  Natalia Rodríguez, Dolors Ricart, Roser Ros (Tantagora),  Carme Simon, Dolors Torrent, Cristobal Urbano, Maite Usón, Begoña de Vicente, Montse Vidal, Olga Vilanova, Laura Zaghi: Aportació anual

• #EditorialAmiga Acantilado i Quaderns Crema: Aportació
  • #EmpresaAmiga:  Nubilum Serveis a Biblioteques, Arxius, Museus.

• #EditorialAmiga Acantilado Editorial Blume i Quaderns Crema: Aportació
  • #EmpresaAmiga:  Nubilum Serveis a Biblioteques, Arxius, Museus. ProQuest, Continguts i tecnologies per a Biblioteques. Aportació
  • Fundació La Caixa. Aportació
  • Amics i amigues de la Fundació: Juan Pablo Arango (Col.), Jaime Barluenga,  Jordi Bastida, Laura Bertran, Maria José Campillo, Mercè Canela, Pilar Conesa, Àlex Cosials, Núria Fradera, Albert Guinart, Ciro Llueca, Elvira Macià, Jaume Martín, Joan Miró, Yolanda Nieto (Col.), Carlos Pérez, Enrique Posse, Marta Ráfales, Dolors Rodríguez,  Dolors Ricart, Carme Simon, Dolors Torrent, Cristobal Urbano, Maite Usón, Olga Vilanova, Laura Zaghi: Aportació anual
  • Maria Feu: Aniversari amb compromís social
  • Sopar “jubilosos”. Aportació

• #EditorialAmiga Quaderns Crema i Acantilado. Aportació
  • #EmpresaAmiga Nubilum Serveis a Biblioteques, Arxius, Museus. Aportació.
  • Amics i amigues de la Fundació: Jaime Barluenga, Laura Bertran, Pilar Conesa, Àlex Cosials, Marta Ráfales, Dolors Rodríguez, Ciro Llueca, Elvira Macià, Joan Miró, Carlos Pérez, Maite Usón, Olga Vilanova: Aportació anual
  • IThinkUPC: adaptació del web a telefonia mòbil

• Festa dels “135 anys”. Aniversari amb compromís social
  • Arantza Mariskal y Jone Aztiria (Donosti): 1a col·laboració “Amigues” de la Fundació
  • Assessorament en captació de recursos. Lluis Vicente Hernández.

2015

• Centro Internacional de Cultura Contemporánea. Tabakalera. Donosti. Participació en un Seminari

• Alice Keefer Riva. Correcció de la versió en anglès del web.