TANCADA Convocatòria 6a ed. Premi “Biblioteca pública i compromís social”

25-05-2019

Tancada la convocatòria el 13 de desembre 2019.

Per sisé any consecutiu la Fundació convoca el Premi “Biblioteca pública i compromís social” que té per objectiu donar visibilitat als projectes que duen a terme les biblioteques públiques pels col.lectius més vulnerables.

Aquí podeu veure qui integra el Jurat del Premi (PDF): un jurat integrat per professionals del tercer sector social i bibliotecaris.

El projecte guanyador de la 5a edició va ser “Biblioteca fàcil” de Llíria (València), dirigit a persones amb discapacitat o amb Alzeihmer.

Els millors projectes de les convocatòries anteriors els podeu trobar al Mapa de projectes per a la inclusió social.

Per presentar-se al Premi cal enviar el formulari que trobeu després de les bases (recomanem llegir-les).

Data termini per enviar el formulari: divendres 13 de desembre de 2019 a les 14h.

Coneixeu el projecte “Transferir” i el tutorial “Fes el teu projecte”? Confiem us puguin ser d´utilitat.