“Crecer leyendo”. Per una biblioteca inclusiva des de la infància (2019)

01-01-2020

Un documental que mostra com des de la biblioteca pública es pot contribuir a millorar la situació dels infants, quan un de cada tres, per diferents motius,  està en risc d’exclusió.

Mira-te’l amb calma: dura 19 minuts . Estem segurs que t’agradarà. Ens ajudes a difondre’l?

Al maig 2019 ha rebut una menció especial de RetinES que premia obres o projectes audiovisuals en benefici de l’acció i/o activitat socioeducativa.

El 30 octubre 2019 en fem una presentació en el cicle DOCUGrama, a la fàbrica Lehmann, seu de la Fundació Ideograma a Barcelona.

El 30 de gener de 2020 en fem una presentació amb Col·legi d´Educadors i Educadores Socials de Catalunya (CEESC) a Casa Elizalde (Barcelona) dins del programa MIRADOCS

Aquí et deixem un tràiler de 2,30 min. per si vols donar una ullada al documental:

“La pobreza tiene rostro de mujer, de mujer preparada, con estudios y con hijos”.

Felipe Campos – Director Asociación Educativa Itaca

Per saber-ne més…. Entrevista íntegra (10 min) a Felipe Campos, director Asociación Educativa Itaca que intervé en el documental.

Ens parla de pobresa pobreza infantil i de la importància de l´aliança entre entitats de proximitat i biblioteques.

“La infancia se merece oportunidades”.

Felipe Campos – Director Asociación Educativa Itaca