Finalistes 6a ed. Premi “Biblioteca pública i compromís social”

15-03-2020

Per sisé any consecutiu la Fundació va convocar el Premi “Biblioteca pública i compromís social” que té per objectiu donar visibilitat als projectes que duen a terme les biblioteques públiques pels col.lectius més vulnerables. Tancada de la convocatòria (13/12 a les 14h).

El Jurat del Premi ha seleccionat els següents projectes com a projectes finalistes. A mitjans de març se sabrà els projectes guanyadors.

• Lectures en veu alta per a persones amb discapacitat visual. Biblioteca Armand Cardona Torrandell. Vilanova i la Geltrú (Barcelona)
    • Col·lectius: Discapacitat. Persones grans
  • Más allá de les libros, más allá de las fronteras: la Biblioteca Ricardo León y los 17 ODS. Biblioteca municipal Ricardo León. Galapagar (Madrid)
    • Col·lectius: Infància i adolescència en risc d´exclusió social. Immigració i refugiats
  • El placer de la lectura. Un libro como una casa. Casa de la lectura Biblioteca Municipal de Segovia
    • Col·lectius: Infància i adolescència en risc d´exclusió social. Discapacitat.
  • Salud mental para todos. Biblioteca pública de San Javier (Murcia)
    • Col·lectius: Salud mental
  • Te haré de la vida un cuento. Biblioteca municipal Pedro de Lorenzo. Soto del Real (Madrid)
    • Col·lectius: Àmbit penitenciari i reinserció. Discapacitat. Persones grans

Qui integra el Jurat del Premi?

Informació d´edicions anteriors i dels projectes que van ser seleccionats.

Els millors projectes (en PDF) de les convocatòries anteriors els podeu trobar al Mapa de projectes per a la inclusió social.

Coneixes el nostre tutorial ? Confiem et sigui d´utilitat per projectes futurs..