Les biblioteques socials, un valor de futur?

22-01-2016

Artícle de Sandra Sanz Martos, Professora d´Informació i Documentació de la UOC. @ssanzm

Publicat a COMeIN Revista de los Estudios de Ciencias de la Información y de la Comunicación de la UOC.

“La utilitat i el futur de les biblioteques estan en dubte per a alguns. I ara que, per culpa de la crisi, els recursos escassegen encara més si és possible, per què cal invertir a fer una biblioteca si hi ha Internet?, realment són útils?, per a què serveixen? Aquestes qüestions, per absurdes que ens puguin semblar, són en el pensament de més d’un polític i de més d’un ciutadà. Però sense aturar-nos a rebatre amb sòlids i obvis arguments el valor que tenen les biblioteques per a la societat, dedicarem aquest article a un potser menys reconegut però que, malauradament, i per les circumstàncies que travessa el nostre país, està en auge: el valor social.”