Premi “Biblioteca Pública i Compromís Social 2014” – Vuit projectes finalistes

17-01-2015

Dels 20 projectes rebuts, se n’han preseleccionat 8. El 16 de març 2015 se sabrà quin d’ells és el que obté el premi com a millor projecte i el que ha quedat en segon lloc o accèssit.

Aquests són -per ordre alfabètic- els 8 projectes que han estat preseleccionats:

• Achegando culturas. Biblioteca pública municipal Xosé Neira Vilas. Vigo
  • Biblioteca pública per a tothom. Infància i diversitat funcional. Biblioteca Josep Janés i Olivé. L’Hospitalet de Llobregat.
  • Com a casa. Biblioteca pública Can Gallifa. Sant Joan de Villatorrada
  • Compartim capacitats. Projecte inclusiu de dinamització cultural. Biblioteca del Nord. Sabadell
  • Con todos los sentidos. Biblioteca pública municipal “Claudio Rodriguez”. San Sebastián de los Reyes. Pots veure un video (2-3 minuts) de presentació.
  • Facilitando lecturas. Integrando lectores. Biblioteca pública municipal “Menéndez Pelayo”. Castropol
  • Leo para ti. Biblioteca municipal. Centro de desarrollo Sociocultural Fundación Germán Sánchez Ruipérez. Peñaranda de Bracamonte.
  • Teixint una xarxa d’oportunitats. Biblioteca Bon Pastor. Barcelona

Aquíteniu la distribució dels projectes rebuts per Comunitat Autònoma. Agraïm a tots la participació!.

Aquests són els membres del Jurat.Un jurat integrat per professionals de les Biblioteques i del Tercer Sector.

La Fundació Biblioteca Social va convocar a l´octubre 2014 la primera edició del Premi “Biblioteca pública i compromís social”. #PremioBibliotecaSocial

D’acord amb els objectius de la Fundació, es premiaran projectes de biblioteques públiques adreçats als sectors més vulnerables de la societat, ja que el premi vol fer un reconeixement a les iniciatives que duen a terme les biblioteques públiques en l’àmbit social, donar-los visibilitat, i potenciar-ne la realització.

La convocatòria és d’àmbit estatal; per tant s´hi pot presentar qualsevol biblioteca pública d’Espanya que estigui duent a terme un projecte que ha de tenir, com a mínim, un any d’antiguitat a la data de la convocatòria.

La Fundació no accepta subvencions ni finançament de cap administració pública.

Bases de la convocatòria.