Projecte “Transferir”: compartir coneixement

10-06-2019

La Fundació, a partir de la valoració del resultat de les primeres convocatòries del Premi “Biblioteca pública i compromís social”, es va plantejar maneres de col·laborar amb les biblioteques en el seu treball social, amb diferents instruments de suport. Com a resultat vam preparar el tutorial “Fes el teu projecte”.

Paral·lelament, a partir d´una reflexió amb els patrons de la Fundació, vam valorar que podria ser útil per a les biblioteques poder disposar d´una mirada externa, profesional i propera al seu treball, amb l´objectiu de millorar les accions realitzades en l´àmbit social. D´aquí neix el projecte pilot “Transferir”.

El projecte compta amb la col·laboració voluntària d´onze bibliotecaris de diferents zones d´Espanya. En concret: Andalusia, Aragó, Astúries, Castella-Lleó, Castella-La Manxa, Catalunya, Galicia, Madrid, Murcia i  Navarra, coincidents amb aquelles de procedència de les biblioteques que han presentats més projectes al Premi. Amb ells vam organitzar una primera trobada per aprofundir en la proposta i estan a disposició de les biblioteques de la seva zona per assesorar i acompanyar en la millora dels projectes que impulsen les bibloteques.

Si hi esteu interessants podeu posar-vos en contacte amb nosaltres: info@fundacionbibliotecasocial.org