Seminari IFLA Global Vision. Construïm aliances pel futur. Nov. 2018

31-10-2017

El dia 21 de novembre de 9:00 a 14:00h participem a una jornada sobre el Programa IFLA GLOBAL VISION organitzat pel Col·legi de Bibliotecaris Documentalistes de Catalunya a la Facultat de Biblioteconomia i Documentació de la Universitat de Barcelona.

“El Programa IFLA Global Vision pretén analitzar a nivell mundial de quina manera el sector bibliotecari pot encarar els desafiaments de futur i aprofitar les oportunitats de la societat de la informació. El Col·legi Oficial de Bibliotecaris-Documentalistes de Catalunya acaba de traduir al català el document Visió Global de l’IFLA. 10 reptes i 10 oportunitats, el qual sintetitza els resultats de la part del programa desenvolupada fins a l’actualitat i defineix el punt en què ens trobem i cap a on hem d’anar”.