Tomas Yerro: discurs pel premi Principe de Viana 2019

06-11-2017

Volem compartir amb tu el magnífic discurs de Tomás Yerro al rebre el Premi Principe de Viana el dia 4 de maig de 2019. El va dedicar al seu pare.

El premi Principe de Viana el convoca el Gobierno de Navarra i te per objectiu reconèixer la trajectòria de persones o entitats en el món de la cultura.

Tomás Yerro és escriptor, professor, investigador i gran divulgador, a més de ser una gran persona.

Llicenciat en FilologiaRomànica, per la Universidad de Navarra. Catedràtic d’Institut jubilat. Formador de professors. Professor de la Universidad Pública de Navarra, de la Universidad de Navarra i d’Ágora Universitaria. Ex director de les revistes “Ítaca” (educació) i “Rio Arga” (poesia). Promotor de programes de lectura. Columnista. Exdirector general de Cultura del Govern de Navarra, va promoure la Llei Biblioteques de la Comunitat Foral. Soci fundador de l’AteneoNavarro.

Des de els seus inicis  (2014) és membre del jurat del Premi “Biblioteca pública i compromís social”

A la secció d´articles sobre la funció social de la biblioteca pública pots llegir algun dels seus articles.

Des d´aquí li donem la nostra enhorabona per aquests merescut reconeixement.