XVI Jornades Espanyoles d´Informació i Documentació. Barcelona 16-17 de maig 2019

01-03-2018

Dijous 16 de maig a les XVI Jornades Espanyoles d´Informació i Documentació hem participat en el col·loqui: “Y después de la Universidad ¿qué? Cosas que nunca te dije”.

Descripció

Els estudiants d´Informació i Documentació són part del futur d´aquesta professió. Aquest col·loqui serà un espai pèr a ells on exposar els seus dubtes i les seves il·lusions sobre la formació que reben i el treball que els espera. Per a contestarlos comptaran amb professionals d´empresa, del sector públic i de les Universitats, que aportaran la seva visió per començar a crear el futur amb ells.

Amb:

• Concha Vilariño.Subdirectora General de Coordinación Bibliotecaria del Ministerio de Educación, Cultura y Deporte.
  • Antonio Merlo. President de la RUID.
  • Miquel Térmens. Degà de la Facultat de Biblioteconomia i Documentació de la Universitat de Barcelona.
  • Adela d’Alòs-Moner. Presidenta de la Fundació Biblioteca Social
  • Ana Gómez. Subdirectora d´Abana.
  • Laia Lapeyra. Estudiant d´Informació i Documentació en la Universitat de Barcelona.
  • Laura Avià. Estudiant d´Informació i Documentació en la Universitat de Barcelona.
  • Léa Couatarmanac’h. Estudiant d´Informació i Documentació en la Universitat de Barcelona.

Presenta: Alicia Sellés. Presidenta de FESABID.